Opieka dietetyczna podstawowa

Odchudzanie, budowanie masy mięśniowej lub zwiększanie masy ciała pod okiem dietetyka

Odchudzanie

Łatwiej trwać w postanowieniu, jeśli dieta odchudzająca jest smaczna, daje uczucie sytości, a jednocześnie jest skuteczna.

Zdrowe przytycie lub budowanie masy mięśni

Wiele osób boryka sie z problemem niedowagi lub niskiej masy mięśniowej. Wbrew pozorom nie jest łatwo takim osobom zwiększyć masę ciała. Taka trudność pojawi się szczególnie u wegan, bowiem pokarmy roślinne są uboższe w białko budujące masę mięśniową. Jeśli zastosujesz zdrową dietę o odpowiedniej kaloryczności i zawartości składników pokarmowych podpartą odpowiednią suplementacją dietetyczną, uzyskasz wymarzoną sylwetkę, a jednocześnie zwiększysz swoją odporność.

Dlaczego opieka dietetyczna podstawowa?

Ponieważ zdarza się, że pewne informacje uzyskane podczas jednokrotnej wizyty gdzieś umykają, a nie zawsze z różnych względów bezpośrednie co-tygodniowe wizyty kontrolne są możliwe, udostępniam pakiet podstawowy. W przypadku skorzystania z konsultacji podczas pierwszego tygodnia stosowania diety oraz 1 wizyty kontrolnej z analizą składu ciała, łatwiej sam/sama przebrniesz samodzielnie przez trudny proces stosowania terapii żywieniowej.

Odchudzanie Szczecin - odchudzanie dietetyk Szczecin - dietetyk Szczecin odchudzanie - budowanie masy mięśniowej Szczecin - zwiększanie masy ciała Szczecin - dietetyk szczecin - dieta na przyrost masy mięśniowej Szczecin
Papryka, to źródło witaminy C i beta-karotenu. Im bardziej kolorowo na talerzu tym zdrowiej

Opieka dietetyczna podstawowa uwzględnia odchudzanie lub budowanie masy lub zdrowe przytycie

Usługa obejmuje pierwszą wizytę, konsultacje dietetyczne, wizytę kontrolną z pomiarem składu ciała oraz 7-dniowy jadłospis z przepisami kulinarnymi przeznaczony dla osób:

  • chcących zdrowo się odchudzić lub przytyć
  • chcących zdrowo się odżywiać
  • ze zdiagnozowaną chorobą dietozależną (zespół chorób metabolicznych, choroby układu pokarmowego i stawowo-kostnego i in.) Szczegóły tutaj
  • uprawiających aktywność fizyczną
  • dzieci i młodzieży (zdrowa dieta uwzględnia potrzeby wzrostu i rozwoju, nawet podczas odchudzania)

W ramach realizacji podstawowej opieki dietetycznej realizowane są następujące czynności:

I wizyta

Czas trwania wizyty – do 1 godz.

Podczas pierwszej wizyty przeprowadzana jest:

  • konsultacja dietetyczna
  • analiza składu ciała
  • pomiary antropometryczne (wzrost, obwód bioder i pasa)

Osobom, które mają problemy zdrowotne zaleca się, aby przyniosły ze sobą wyniki badań lekarskich (poziom glukozy we krwi, cholesterolu, trójglicerydów, morfologia krwi i badanie ogólne moczu, poziom kwasu moczowego, kreatyniny, hormonu tyreotropowego TSH, próby wątrobowe i inne. Uzyskane w ten sposób informacje pomogą właściwie skomponować zdrową dietę.

Wypełnij przesłaną po wizycie ankietę zdrowotno-żywieniową, abym mogła się dowiedzieć o Twoich chorobach, dolegliwościach, organizacji dnia oraz preferencjach pokarmowych. Ma to na celu opracowanie jadłospisu, który będzie dokładnie dopasowany do Twoich potrzeb.

W przypadku nadwrażliwości pokarmowych zachęcam do wykonania testu. Więcej na ten temat można przeczytać przy opisie dietetycznej opieki specjalistycznej.

Jadłospis

Nowa Piramida Zdrowego Żywienia i Aktywności Fizycznej - zdrowa dieta - skuteczne odchudzanie szczecin
Nowa Piramida Zdrowego Żywienia i Aktywności Fizycznej

Wysyłam e-mail z 7-dniowym jadłospisem prawidłowo zrównoważonym pod względem zawartości energii, białka, tłuszczu, węglowodanów, błonnika pokarmowego, składników mineralnych i witamin

Dobieram pokarmy uwzględniając preferencje pokarmowe oraz możliwości finansowe klienta.

Wizyta kontrolna

Wizyta kontrolna następuje po 1 tygodniu stosowania diety. W trakcie wizyty wykonam pomiary antropometryczne i analizę składu ciała oraz omówię efekty żywienia, zapytam czy wystąpiły problemy z realizacją planu żywienia, wskażę co jeszcze należy zmienić w nawykach żywieniowych, aby osiągnąć lepszy efekt.

Czas trwania wizyty kontrolnej – ok. 30 min.

KORZYŚCI:

Uzyskasz korzystny dla zdrowia systematyczny ubytek tkanki tłuszczowej ok. 0,5-1 kg tygodniowo (odchudzanie) lub przybieranie na wadze do ok. 0,5 kg/tydz. masy mięśniowej, (dieta na masę) lub ok. 0,5 kg/tydz. masy mięśniowej i tkanki tłuszczowej (dieta na ogólne zwiększenie masy ciała), zmianę nawyków żywieniowych, lepsze samopoczucie, poprawę zdrowia, więcej energii na co dzień oraz smaczne posiłki dla całej rodziny.

Opieka dietetyczna podstawowa (odchudzanie lub budowanie masy lub zdrowe przytycie)– cena 300 zł

Co dalej?

Umów się na wizytę lub w razie dodatkowych pytań